Menu

FAQ

Frequently asked questions

Je kunt je via deze site aanmelden voor onze nieuwsbrief, StayTuned. Geregeld houden wij je per mail op de hoogte van de laatste aankondigingen en het huidige aanbod. Houd daarnaast onze website, Instagram en LinkedIn in de gaten zodat je altijd bekend bent met het actuele aanbod.

Mocht je een reservering willen maken voor één van onze arrangementen dan kun je deze direct online reserveren. Voor reserveringen boven de 8 personen kun je een reservering maken via het kantoor. Neem hiervoor contact met ons door te mailen naar info@tunedhospitality.nl

Online reserveren:

Al onze arrangementen zijn direct online te reserveren via de ‘Koop nu’ button. Je wordt dan doorverwezen naar de officiële ticketverkoper van het evenement (Ticketmaster, Eventim of Paylogic). Maak hier een account aan of log in op jouw bestaande account. Je kunt de stappen volgen zoals aangegeven door de ticketverkoper, de betaling kan hier ook direct voltooid worden. Nadat het arrangement definitief is aangeschaft[LB2] , ontvang je een digitale bevestiging van de ticketverkoper.

Reserveren via ons kantoor:

Onze VIP-arrangementen, dinerarrangementen, borrelarrangementen, business seats en loge-arrangementen zijn ook te reserveren via ons kantoor, vanaf een reservering van 8 personen. Je kunt de aanvraag sturen naar info@tunedhospitality.nl onder vermelding van de artiest, het type arrangement, de datum en het aantal personen of je kunt het contactformulier invullen op deze website. Graag ontvangen wij de contact- en factuurgegevens [LB3] zodat wij de reservering in ons systeem kunnen plaatsen. Naar aanleiding van jouw aanvraag, plaatsen wij een vrijblijvende optie en ontvang je een optiebevestiging per e-mail. Het aanbod is tot 1 week na dagtekening geldig. Je hebt dus de mogelijkheid om een optie bij ons te plaatsen voor circa 8 dagen. Mocht je de reservering definitief willen maken dan ontvangen wij de optiebevestiging graag getekend retour. Dit kun je doen door deze aan ons te retourneren per e-mail. Na bevestiging ontvang je van ons een factuur voor de betaling van de reservering.

De manier van betalen is afhankelijk van de gekozen manier van reserveren.

Betaling bij online reservering:

Wanneer je jouw arrangement online aanschaft via de officiële ticketverkoper ben je afhankelijk van de betaalmogelijkheden die de desbetreffende ticketverkoper aanbiedt. Zo kun je bij Ticketmaster de reservering afrekenen via iDEAL, creditcard (Mastercard/ VISA/ American Express), Sofort berweisung, eMaestro, Ticketmaster Gift Card of Klarna (later betalen).

Betaling bij reservering via ons kantoor:

Na ontvangst van de bevestigde reservering sturen wij een digitale factuur. Wij vragen je vriendelijk de factuur binnen 14 dagen te voldoen. Indien het evenement binnen 2 weken plaatsvindt dan dient de factuur uiterlijk 1 dag voor het evenement voldaan te zijn. Mochten wij specifieke gegevens moeten vermelden op de factuur, zoals een PO nummer, dan verzoeken wij je dit bij het bevestigen van de reservering aan ons door te geven.

Als jij jouw arrangement direct via de officiële ticketverkoper hebt gekocht, staat het ticket in het account van de verkopende partij. Wanneer je jouw arrangement via ons kantoor hebt besteld, ontvang je het toegangsticket ongeveer 1 á 2 weken voorafgaand aan het evenement per mail.

Geen probleem! Heb je het arrangement via Ticketmaster op het resell platform gekocht? Dan komen de tickets automatisch op jouw naam en dus in jouw account te staan. Heb je het ticket op een andere manier overgekocht? Zorg dan dat je op de dag van het evenement een kopie of foto van het legitimatiebewijs van de originele kaartkoper kunt tonen.

Mobiele tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de Ticketmaster app of in je Ticketmaster account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.

Neem hiervoor contact met ons op door te mailen naar info@tunedhospitality.nl of te bellen naar 020 822 95 15.

De manier waarop je de bescheiden die bij jouw arrangement horen ontvangt is afhankelijk van het arrangement. Bij alle soorten arrangementen (VIP, diner, borrel, business seat, loge arrangementen of fanpakketten) versturen wij circa 1 tot 2 weken voorafgaand aan het evenement de praktische informatie per e-mail. De mail wordt verstuurd naar het e-mailadres wat genoteerd staat in jouw Ticketmaster account. Heb je de e-mail niet ontvangen? Check jouw spambox op e-mail van tunedhospitality.nl, mocht de e-mail ook niet hierin staan, neem dan gerust contact met ons op onder vermelding van het ordernummer en het evenement. We sturen het graag na.

Wij stellen graag alles in werk om het voor jou en jouw relaties een complete en geslaagde avond te laten zijn. Mocht ons aanbod niet aansluiten op jouw wensen en behoeften dan bekijken wij met veel plezier naar de verdere mogelijkheden. Vraag telefonisch of per mail een op maat gemaakte offerte bij ons aan.

Het is mogelijk in een later stadium extra arrangementen te bestellen, dit gaat altijd op basis van beschikbaarheid. Mochten wij de groep bij elkaar kunnen plaatsen, dan doen wij dit natuurlijk graag. Je kunt de aanvraag sturen naar info@tunedhospitality.nl of je kunt ons contactformulier invullen op de website, wij laten je vervolgens weten wat wij op basis van beschikbaarheid voor jou kunnen betekenen.

Wanneer er een parkeerkaart of uitrijkaart is inbegrepen, staat dit vermeld in de pakketomschrijving van het arrangement. Er wordt 1 kaart uitgegeven per 2 personen. Afhankelijk van het arrangement en de locatie waar het evenement plaatsvindt ontvang je de parkeerkaart (digitaal) vooraf of krijg je op locatie een uitrijkaart overhandigd.

Op de website onlineticket.nl kun je de desbetreffende show opzoeken en een parkeerticket kopen voor één van de omliggende parkeerplaatsen.

Je kunt maximaal 4 uur voor aanvang van het event jouw auto parkeren in de desbetreffende parkeergarage of parkeerplaats.

Voorbeeld: Aanvang van het event is 20.00 uur > Toegang tot parkeerplaats/parkeergarage vanaf 16.00 uur.

Je kunt de parkeergarage tot 2 uur na het concert uitrijden. Het is niet mogelijk om de auto tot de volgende dag te laten staan.

Waar jouw zitplaats zich bevindt tijdens het concert kun je terugvinden in de beschrijving van het arrangement of op jouw toegangsticket van het concert. Via de officiële ticketverkoper of de locatie van het evenement kun je in de meeste gevallen een plattegrond vinden van het desbetreffende concert. Mocht je specifieke vragen hebben over de zitplaatsen dan kunt je uiteraard contact met ons opnemen.

Ben je vegetarisch, allergisch of volg je een speciaal dieet, dan vragen wij je dit ten minste 5 werkdagen voorafgaand aan het evenement aan ons door te geven via info@tunedhospitality.nl of ons contactformulier op deze website. Wij stellen onze cateraar vervolgens op de hoogte en zorgen voor een alternatief menu.

Bij sommige concerten wordt er een eerste vak gebouwd om veiligheidsredenen. Het eerst vak heeft altijd een bepaalde grootte ten opzichte van het aantal bezoekers en zorgt ervoor dat de druk op de massa verdeeld wordt. Wij bieden bij de staanplaatsen in sommige gevallen een polsbandje aan waardoor je gegarandeerd toegang heeft tot dit eerste vak.

Let op: dit eerste vak is een algemeen eerste vak. Een deel van het publiek dat lang vooraan in de rij hebben staan wachten hebben ook de mogelijkheid om aan te sluiten in dit eerste vak. Het gaat dus niet om een exclusief vak, echter heb je met een eerste vak polsbandje te allen tijde recht om in dit eerste vak te gaan staan.

Of er bij een specifiek evenement sprake is van een eerste vak en of je toegang krijgt tot dit vak, kun je terugvinden in de omschrijving van een arrangement.

Bij onze evenementen worden gewone huis-tuin- en keukencamera’s toegestaan. Hiermee bedoelen we niet-professionele camera’s en camera’s zonder verwisselbare lenzen. Het is echter aan de band zelf of het publiek tijdens het concert foto’s mag maken. Het kan dus voorkomen dat op de dag/avond zelf besloten wordt dat camera’s niet toegelaten worden.

Alleen bij eventuele Meet & Greet pakketten bestaat de mogelijkheid tot het ontmoeten van de artiest. Bij alle overige arrangementen is dit niet het geval. Of je de artiest kan ontmoeten kun je terugvinden in de beschrijving van het arrangement.

Graag houden wij jouw gegevens volledig up-to-date in ons systeem. Mocht je een adreswijziging of een nieuw e-mailadres hebben, laat ons dit dan weten via info@tunedhospitality.nl of via het contactformulier op deze website. Let op: heb je een online reservering geplaatst, geef de adreswijziging dan door aan de online ticketverkoper (Ticketmaster, Eventim of Paylogic) of pas dit zelf aan in jouw online account.

Met Early Entry kun je als Early Entry kaarthouder eerder de zaal binnen dan reguliere kaartkopers. Door gebruik te maken van de Early Entry kun je de show dus helemaal vooraan meemaken. Let op: je dient als kaartkoper dan wel op tijd aanwezig te zijn, nog vóórdat de reguliere deuren van het evenement zijn geopend. 1 á 2 weken voorafgaand aan het evenement ontvang je hiervoor het definitieve tijdschema. Let op: er bestaat geen apart Early Entry vak, reguliere bezoekers zullen na opening deuren aansluiten.

Het is in principe niet mogelijk om gekochte arrangement te annuleren en we geven geen geld terug, tenzij het desbetreffende concert wordt geannuleerd of verplaatst. Dit is onderdeel van onze Algemene Voorwaarden, alsmede de Algemene Voorwaarden Toegangsbewijzen van de organisator van het evenement, waarmee je akkoord gaat wanneer je de reservering bevestigt via de orderovereenkomst.

Wil je niet meer op de hoogte worden gehouden van onze laatste aankondigingen en huidige aanbod, dan kun je je uitschrijven voor onze nieuwsbrief door onderaan de nieuwsbrief op ‘uitschrijven’ te klikken. Je kunt dit ook aan ons doorgeven via info@tunedhospitality.nl of via het contactformulier op deze website. Wij schrijven je dan uit voor onze nieuwsbrief.

Stay Tuned

Meld je aan voor de nieuwsbrief zodat jij als eerste op de hoogte bent.

Schrijf je nu in!